Städa,städa...

Ja just nu är vi inne i flyttstädningen, då vi har besiktning på tisdag!
Igår putsade jag alla fönster och torkade elementen. Så idag har jag torkat alla garderober och skåpen i köket. Inte mkt kvar alls så imorgon ska jag dit och göra klart.
Bara hoppas att karln inte är för bakis då han är ut ikväll ;P Nog med liv behöver han för att orka leka med bebisen under dagen!
Imorgon kommer även lillan hem igen, sköönt <3

Måndag börjar skolan eller 6 års är det ju för V så de ska bli kul :) Onsdag tänkte jag att flickorna ska få börja dagis igen en liten sväng då iaf sen nån timme på torsdag. Innan det drar igång på riktigt med alla rutiner.
Är även karlns sista semester vecka så trots massa att göra så ska vi även njuta lite <3

Dyka ner i soffan en stund sen en dusch och kanske en film på de innan man somnar :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad bra att ni är klara snart med den andra lägenheten! Kramisar<3

2012-08-19 @ 10:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback