Helg igen då förra helgen avslutade vi med...

2012-02-12_15_06 (MMS)

Helg igen då förra helgen avslutade vi med att barnen fick åka skridskor! Medan bebis låg i vagnen och kikade runt tills han somnade :) Under veckan har jag fått dopet bokat äntligen och mamma fixade lokal att vara i efteråt :) Super nu är det bara att börja fundera på fika som ska bakas och tårta! Igår åkte jag ut en sväng till leos för att surra lite med damerna medan deras barn busade :) Görs för sällan nu mera! Sen tog jag bussen till tuna och promenerade hem med Therese och barnen! Idag ska jag sätta min man i arbete i form av dammsugning och skurning då han har tänkt sig ut ikväll så lite får han jobba för det ;) hahah På tal om inget så har vux äntligen godkänt min nya ansökan så på måndag börjar jag plugga igen den här gången hos Novo hermods så vi får se hur det går! Annars blir resten av helgen lugn för mig och bebis iaf, bara massa mys ikväll <3 Och imorgon kommer mitt hjärta hem <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan komma och hjälpa dig med att baka om du vill :)

2012-02-18 @ 14:47:13
Postat av: thess

150spänn ! :)

Köpte dom mest för att dom hade coola färger och var sköna att promenera i. Måste köpa ett par till sen när sommaren kommer :P

Postat av: Sofia

Anna de är bara att komma! :)

2012-02-22 @ 07:33:20
URL: http://deeya.webblogg.se/
Postat av: therese

De fanns kvar ett par i stl 37, jag köpte ett par 36or och dom var lite stora :P haha. Men dom har alla möjliga olika skor (udda par mest) på den butiken så vi kan ju fara och kolla nån dag om du vill :) Eller ta en prommis till veckan om de är soligt när minstingarna sover i vagnen :P

2012-02-22 @ 08:11:18
URL: http://luckyshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback