Kidz...

Kylan fortsätter hålla i sig och de resulterar i att vi inte tar oss till dagis eller jo vi tar oss men jag tänker inte dra ut bebis i kylan, onödigt enligt mig!

Igår så tog jag tag i städandet med dammsugning, skurning och skrubbning av toaletterna allt de medan världens bästa storasyster roade lillebror så gott hon kunde <3
Barnen är även dom hemma och de är fullt hus med massa liv, skönt då de varit tyst för många dagar ;)

Så vi får se hur länge det tar innan dom klättrar på väggarna men vi hoppas på lite varmare grader imorgon så dom får åka på dagis!
Annars då tar vi helg imorgon när min man slutar jobbet så får vi se vad vi hittar på, lite planer har vi så en smula varmare väder ja tack! :D

Nä nu pyssla med annat medan Tiam tar sig en lur!


<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Han e bara för gullig våran lilleman!

Har du provar dopklänningen?

Älskar Er alla!

2012-02-08 @ 17:38:53
Postat av: Anonym

Vilken liten godbit han är. Helt underbara ögon! <3 måste bara fråga en sak, har du inte rätt till föräldrapenning alls inte ens det lägsta? Fast lite kul att plugga, skulle jag också vilja! Stor kram

2012-02-09 @ 19:10:20
Postat av: Sofia

Svar till Anonym:



Han är en riktigt godbit!

Jo de har jag absolut men jag vill ju fortsätta plugga så de blir klart, för nu är det bara rektorn på skolan som fördröjer det. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback