Nytt år nya möjligheter! Vi har endast my...

Nytt år nya möjligheter! Vi har endast myst med barnen, varit ute och åkt pulka osv i snön, vilket är hemskt uppskattat då även Tommy åker och stojjar med dom :P Själv skulle jag behöva köpa mig ett par täckbyxor så även jag kan vara i snön :) I tisdags åkte barnen till sin mamma så efter vi lämnade dom så handlade vi och sen byggde vi en snöhäst medan lilla T sov i vagnen. Och när älsklingen kom hem så fick vi hjälp med det sista. Tok snygg vart den, verkligen :P haha Igår kom älsklingen hem tidigare så de vart en lugn dag som avslutades med plätta till middag som lillan beställde :) Idag är det torsdag så när min man slutar så tar vi helg, sköönt!! Lillan blir hos sin pappa i helgen så vi får se vad vi hittar på <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback