Oj...

Som vanligt så har det blivit ett glapp mellan inläggen men skit samma, har fullt upp med annat!
Sen sist så har jag varit på möhippa för världens finaste Emelie <3 Spenderat massa tid med barnen innan lillan åkte och var borta en hel vecka.
Fredag kom mamma och Anna hit för att vara med bebis då vi skulle på bröllop på lördagen! Så hela lördag morgon bestod av fix och trix för att hinna. Bröllopet var super fint och brudparet de finaste någonsin <3 Nästan så man blir lite sugen själv ;)

Lillan kom hem på söndag efter många om och men, fast långvarig vart hon inte då hon skulle åka till mommo och moffa :) Och där blir hon hon ett tag, tror hon kommer hem tidigast på måndag men vi får ju se. Hon har ju äntligen fått åka till mommo så inte har hon bråttom hem inte :D
Här hemma har vi full rulle med bebis som klättrar överallt :P Barnen är även hemma så helt tyst har vi inte.
Sen har vi massa att hinna med bara 3 veckor tills dess :D Äntligen säger jag!!

Nu ska jag göra macka åt mig och bebis så jag får sätta igång och plugga sen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lillan sa imorse att jag vill hem till mamma på tisdag! Men vi får se om det hinner ändras! kramisar till alla!

Svar: Haha! Javisst vi ser :)
Sofia

2012-07-12 @ 13:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback