8 Månader!

Våran prins är nu mera 8 månader gammal! Sååå sjukt han var ju född nyss tycker jag :)
Men han är världens finaste <3

Har ingen vikt denna månad utan den kommer nästa månad istället.
Annats äter han bara bra men visst får man luras ibland för att få i han maten ;) Välling på morgonen och kvällarna (ibland nätter) sen sover han från 20 till 04-06 eller från 20 till 07.30-09 de varierar! Han ammar inte nå mera då sista dagen var i måndags, så de är skönt men samtidigt så saknar de där myset på morgonen <3 Men vi myser annars också då han är väldigt pussig och vill pussas men visst bits han också de kan jag lova, men de gör han med ett stort leende :D
Man säger nej när han gör något han inte får så får man antingen ett stort flin eller ett skratt ifrån han, så vem kan hålla minen då liksom? :P Inte då jag ;))
Han är då världens gladaste bebis far runt som en annan tok och river i allt han hittar de inklusive blomman jag har nästan på golvet, den har åkte ett par ggr och fler kommer den! Han har även börjat ställa sig upp mot saker, personer ja allt men inte stabila ben än men han övar och är inte rädd för de :))

Våran skrotnisse <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mommos lilla solstråle!
Älskar Er<3

Svar: Helt klart! Älskar er också <3
Sofia

2012-06-27 @ 22:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback