Här händer det inte mkt förutom att vi haf...

Här händer det inte mkt förutom att vi haft sjukstuga här hemma dom senaste 2 veckorna då vi avlöst varandra med förkylning! Sist på tur är då jag som fick hög feber i tisdags kväll och låg och sov mest på soffan hela kvällen... Igår när jag vaknade mådde jag kalas så drog ut en sväng men tappade all energi när jag var hemma igen! Men hade ett uppdrag till skolan som skulle in så de var bara att göra de medan bebis tog sig en vila. Gjorde nästan allt och avslutade de på kvällen och skickade in det! Idag mår jag bra igen så nu hoppas vi på att det håller i sig och febern håller sig borta :) För vi tar helg idag och har en massa som ska fixas tills nästa helg då vi har dop :) Fast en av sakerna är klädinköp så de klagar jag ju inte direkt över :P Min man möjligtvis men de är han som är mest i behov av kläder så han får se glad ut bara och gilla läget :P Se om jag orkar ut nå idag! Ska se om bebis vill ta en lur nu så... Saknar mammas prinsessa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback