Längesen....

Oj var sjukt längesen jag skrev och vi har hunnit med en massa! Bebisen gör framsteg varje dag och är aldrig still, en glad unge med andra ord :)
På måndag börjar vi att skola in han på dagis, nästan för tidigt enligt mig, är ju min lilla bebis <3
Går super på jobbet, trivs som fisken i vattnet och kunde nog inte ha bättre kollegor!

Julen har varit bra firat med dom jag älskar mest även fast vi saknade 2 barn, men de gick ändå. Nyår låg man med feber men inte gjorde de särskilt mkt var ändå bara hemma så.
Just nu saknar jag min prinsessa men snart är det söndag <3
Fick faktiskt en julklapp av min karl, en surfplatta och en epilator! Tack min älskling <3

Får väl se om jag lyckas fortsätta blogga, vem vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback