För sällan.....

För mycket hinner hända och tiden finns inte till eller så är det orken som inte finns på kvällarna... Men nu så med lite påtryckning av min man så ska vi köra en update!!

Lillan bebisen har hunnit bli 1 år och 7 månader så sjukt fort tiden går, kan ingen stoppa den jag vill ju inte tappa min bebis ju ;)
Men allt flyter på med han inge som helst problem utan allt går bra, men bli inte lurade av hans dunder söta ansikte då han har ett himla humör, så även han kan om han vill ;) Fast han är ändå super söt så man bara vill äta upp han...




Sommaren kom till oss som tur var så de är bara att njuta av vädret medan man kan, har mest jobbat men njuter ändå, dock inte av värmen inne på jobbet :P Fast de hörde inte hit, varmt har det varit så barnen har hunnit få en massa färg när dom varit ute, men bebis har fått ha långärmat just för att skydda han från solen.
Så här kan resultatet bli av för mkt sol:




Och snart är det avslutning på både dagis och skola, lillan som nu ska börja skola till hösten ;( Tiden går sååå fort, men hon längtar och tycker de ska bli spännande som tur är, sen så får hon med sig några dagiskompisar iaf, de hjälper nog en hel del :))

Lillan fyller som sagt 6 år på fredag och idag hade hon kalas på Leos för sina kompisar, var en super bra dag alla var nöjda och glada så då är jag nöjd med <3





Och jobbet ska vi även säga lite om, förutom att jag råtrivs med de så är de drama, drama, drama..... Men nu med lite tur så ska det vara över och vi kan jobba på ett bra sätt!

Blir även lite buzzador inlägg!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback